13. februar 2023

»Njegovi oglasi so brez dvoma sooblikovali nacionalni značaj.«

Ocena vpliva oglasov na nacionalni značaj in prepoznavnost Slovenije.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
26. februar 2020

»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«

Tadej Glažar opozarja na visok odstotek neupravičenih oglasov za stanovanja.
26. februar 2020

»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«

Špela Videčnik pripoveduje o visokih cenah stanovanj in oglasih za nepremičnine.
14. januar 2020

»dejavnosti političnega značaja«

Po trditvah poljske vlade bi lahko odstavili sodnike, ki bi se udeleževali 'dejavnosti političnega značaja'.
10. avgust 2022

»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«

Poklukar je dodal, da močno obsoja tovrstne zavajajoče oglase, saj lahko ljudje v dobri veri oglasom nasedejo in ogrozijo svoje zdravje.
12. marec 2021

»Ti oglasi niso nikoli vplivali na moje politično delovanje.«

Mark Hauptmann zanika 'sume' in 'napačne interpretacije', ter trdi, da oglasi niso vplivali na njegovo politično delovanje.