»Njegovi oglasi so brez dvoma sooblikovali nacionalni značaj.«
»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
»Obseg oglasov ne bo večji.«
»Živimo v času, ko se pred našo nacijo in državo postavlja vprašanje, kako naj ponosno, samozavestno gradimo naš nacionalni značaj, da to ne bi preraslo v nacionalno aroganco ali celo nacionalizem, ampak v potrebno samozavest, samozavedanje.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»dejavnosti političnega značaja«
»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
»Odločili smo se, da radikalno skrajšamo adaptacijo romana, ki so jo že zaigrali v nacionalnem teatru v Londonu, ključne situacije in osrednje značaje nastopajočih pa smo seveda ohranili.«
»Ljudje televizijske oglase po nekaj časa preprosto spregledajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju